Loppukauden 2006 ohjelma

Hei Kokondon juniorit ja vanhemmat!

Tässä on sinulle tärkeää infoa loppusyksyn ohjelmasta. Lukaise tämä tiedote huolella ja jos sinulla on kysyttävää, niin soittele tai lähetä sähköpostia alla olevaan numeroon / sähköpostiosoitteeseen.

1. Vyökokeet

Paikalla tulisi olla viimeistään 15 min ennen kokeen alkua. Ennen vyökoetta kannattaa lämmitellä kevyesti ja venytellä itsenäisesti, sillä itse vyökokeessa tätä ei tulla tekemään. Vyökoetulokset pyritään julkaisemaan koetta seuraavien harjoitusten yhteydessä, alkeiskurssin tulokset heti kokeen jälkeen. HUOM! Alkeiskurssi- tai jäsenmaksu tulee olla suoritettu viimeistään ennen vyökokeita, muuten harjoittelija ei voi osallistua vyökokeeseen! Jäsenmaksuhan oli 95€ ja tilinumero 800015-70510876.

Alkeiskurssi
Paikka: Jokirannan koulu. Aika: to 30.11.2006, klo 16:30 – 17:30
Keltaista vyötä suorittavilta alkeiskurssilaisilta ei peritä vyökoemaksua.
Jatkoryhmä
Paikka: Jokirannan koulu. Aika: to 30.11.2006, klo 17:30 – 19:00
Vyökoemaksu on 10 EUR, mikä maksetaan käteisellä kokeen yhteydessä.

2. Pikkujoulut

Junioreiden perinteiset pikkujoulut pidetään to 7.12.2006 yhdessä Myyrmäen junioreiden kanssa. Varatkaa ilta etukäteen yhteiselle hauskanpidolle! Tästä tulee erillinen tiedote myöhemmin.

3. Loppukauden ja kevään -07 harjoitusajat

Alkeiskurssin vyökokeen jälkeen harjoitukset jatkuvat normaalisti siten että alkeiskurssi liittyy jatkoryhmään mukaan. Harjoitukset siis:

-Ti 18.00 - 19.30 keltaiset ja ylemmät, Jokiniemen koulu
-To 17.30 - 19.00 keltaiset ja ylemmät, Jokirannan koulu

Normaaliharjoituksia ei ole:

-To 30.11.2006 vyökoe
-To 7.12.2006 pikkujoulu

Syksyn viimeinen harjoitus pidetään 12.12.2006 Jokiniemen koululla.

Ansaitun joululoman jälkeen ensimmäiset harjoitukset pidetään keväällä ti 9.1.2007 klo 18:00-19:30 Jokiniemen koululla. Kevään harjoitusaikatauluista tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.

Terveisin: Valmentajat

Jani Grönlund, jani.gronlund@teliasonera.com, 040-5255545